25 март 2016 г.

Край на тв приключението :) и Риба с хрупкава коричка



      И така - сготвеното - сготвено :heat:  
      и изядено :ok:  
      и нашето участие в "Мама готви по-добре" след три игри :)  приключи с  рецептата за Риба Салтимбока


Риба и салвия - два продукта на мен любими, но Жул и риба  :stop:.  Сърцето ме заболя като видях с какъв замах тя тръгна да реже главите на пъстървите..... през корема :girl_prepare_fish:.  Обаче колко вещо даваше мнение за рибката на Ники............
Девойчето  се справи геройски с рибата. Много се гордея със Сръчка :
) Може да готви, да танцува, хубава е 
Grin ама е  от Стара Загора. 




      И съм в очакване на следващите тв предизвикателства:  "СвЕки готви най-добре", или "10-те ястия, с които любовта на мъжа минава през стомаха". Отживелица. У нас ястията на милото са не повече от 6. 

      Това   е   рецептата, която приготвихме първия ден  - Пиле гунбао дзидин (пикантно пиле с фъстъци)  (Пиле джан-джун :))) 



Във второто предаване  - Свинско филе с ябълки и сметаново горчичен сос.  Уникално вкусно свинско, страхотен сос  и тъй като месото е бонфиле се готви много бързо. Опитайте, ако все още не сте пробвали тази рецепта.




В края на предната публикация поставям линкове към видеото на трите предавания. 




      И след нашите "5 минути слава" време е за  благодарности:   


- На екипът,  с който снимането на епизодите беше голямо забавление. Включително и на водешия Александър Сано, който през цялото време упорито се опитваше да ни разсейва :) Неуспешно!  :thank_you2:
- На мама Еми и Ники, които набързо разбиха на пух и прах сценичната ни треска,  стиснала за гушите от момента на пристигането в студиото :thank_you2: Както и за соса, в края на пилето с дълго име. 
- На шеф Жоро Матев, който рискува живота  си :russian_roulette: да опита рибката, приготвена от Жули  :blush2:  Шеф, съжалявам за причиненото неудобство с храната, ама такива са рисковете с девойки, ползващи в кухнята основно микровълновата, кафеварката и тостера. :thank_you2:

- На екипът, който поддържаше студиото (което не успяхме да счупим и запалим) и  разтреби и почисти неколкократно кухнята след фурията Жулиета :thank_you2: (която, милата, си мисли, че и у дома някой ще върви да събира и мие след нея) . 

- На упоритостта на една мила дама, която не ни отписа от кастингите нито заради снежната виелица, нито заради това, че  хукнахме с Мише на СПА във Велинград, вместо девойчето  да ме вземе и заведе в София:thank_you2:

- Най-вече на  Жул, че се съгласи да участва с мен в тази лудост :-* :-* , а не ме прати на доктор, както брат и го направи. И признавам, че е доста добър шофьор /това признание, мила Жул няма да ми пречи да гледам таблото всеки път като се возя с теб/ :thank_you2:




     И тъй като на Благовещение риба се яде,  ето едно предложение, макар и малко закъсняло, инспирирано от маринованата рибка на Еми и Ники.  Много ароматна и с  хрупкава коричка.  Може да си я приготвите от филе без кожа, може и без пестото - чиста, както е в рецептата на Еми, или само с песто, без тахана. 

Маринована риба на фурна с песто и тахан 



   
Продукти за 4 порции:
4бр. рибно филе, всяко по около 250г

За маринатата:
сок от 2 лимона
песто  от босилек - пасирани шепа листа босилекс 4-5с.л. зехтин, щипка сол , скилидка чесън и шепичка орехи
1 с л сусамов тахан
щипка смлян кориандър
сол

Приготвяне:
* Всички продукти за мариноването се смесват.
* Рибата се поставя в тава, застлана с хартия за печене и залива със сместа.
* Оставя се за 10 мин така, докато фурната се загрее на 200*


* Ако филетата са с кожа, тя се нацепва съвсем леко  и рибата се поставя в тавата с кожата надолу.
* Пече се за около 15 мин.





4 броя снимки :) са от страницата на предаването във ФБ. И едва сега видях, че нашите  рецепти наистина са с две колони продукти. Извинявай, Жулииииии Kiss 

26 коментара:

  1. Гледах ви с удоволствие, Пепи и вече съжалявам, че няма да ме веселите всяка вечер, мила!
    Отново моите комплименти - първо към очарователната ти дъщеря, която показа и сръчност, и умения, а и не по-малко важно - уважение към наставленията от страхотната си мама. :) Моята никога нямаше да изтърпи публично да я наставлявам, но виж момчето ми щеше да се забавлява на макс. :)) Поздравления, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Записвай се с младежа, Ирме и отивайте! И там си е забавление.
      Благодаря ти :) Хубави почивни дни!

      Изтриване
  2. С много обич за кулинарните фурии Пепи и Жул!
    БРАВО момичета, бетон сте! Жул, неотразима си!
    Важното е че се забавлявахте, с леееекинко напрежение на моменти.
    Доставихте ни истинско удоволствие с участието си!
    Нора

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хъм Норчи, ти нали ме познаваш колко съм спокойна, къде го видя това лееекинко напрежение :))) Не ще да е от мен :)
      Прегръдка за теб!

      Изтриване
  3. Аз ви се възхищавах през цялото време на сравнителното запазено спокойствие, въпреки напрежението в кухнята. Поздравления, Пепи, на теб, но най-много на чаровната ти дъщеря!
    Бяхте прекрасни! Браво на вас! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм свикнала, Хриси, покрай баткото, но на Жул не и се е случвало да прави нещо толкова скоростно :) и под постоянното мърморене на мамата. Издържа геройски детето :)
      Благодаря ти, поздрави и на теб!

      Изтриване
  4. Признавам си! Страхотни сте! И ти и Жул! Тя бе страхотна готвачка, и много послушна! Браво и не трябваше така да падате, но късмет, какво да се прави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарим много и двете :) Късмет - игра е :)

      Изтриване
  5. Пепи, имаш прекрасна дъщеря ... Слънчице грейнало :)
    Живи и здрави да сте! Това ваше участие ще остави следа в спомените на детенце .... и на всички от семейството ... ще го гледате много, много пъти ...
    и когато сте заедно и когато сте самотни ... и ще се усмихвате :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, Дани, разплака ме, честно с това и когато сме самотни :)
      Благодаря ти много, мила!

      Изтриване
  6. Пепи бяхте удоволствие за моето ТВ минутки....:)Бяхте чудесни с девойката(нищо чудно и аз да взема да се появя с моята девчонка:)))!Аз лично имам резерви в решението на сегашния шеф,но ще преглътна .....Поздрави и за двете Ви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хващай си момичето под ръка и отивайте, Миленка :) Хич да не те притесняват мнения на шеф и съдии :) Забавата ще си останеза теб. Пък и кога друг път ще ти позволи девойката да я стресираш да готви сама, а :“
      Благодаря ти!

      Изтриване
  7. Толкова си приличате двете, че съм смаян.
    Беше удоволствие да Ви гледаме цялото семейство. А Пепи си беше направо чаровна в наставленията (па и в паниката) и браво на детенце, че изтрая...
    Поздравления и за двете Ви!
    Впрочем, докато гледах наставленията ти Пеп-4о, бе преименувана, но това на лични и по друго време (ха-ха).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с приликата е само доказателство, че не са ми я сменили в болницата :)
      Благодарим ти много /всички поздравления ги предавам надевойчето, да знаете/ обаче сега ми пращай ЛС с прякора ми ;)

      Изтриване
  8. Браво, Пепи и Жул,
    бяхте и сте страхотни - поздравления за двете ви.
    Беше удоволствие да ви гледам, искаше ми се да продължите, но ...,
    но и ние, и вие знаем колко много повече можете.
    Прекрасен тандем и това е по-важното!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно благодарим, мила Диди!
      Поздрави и за теб отнас!

      Изтриване
  9. Поздравления и за двете дами и от мен от далечна Англия! А защо не продължите идеята със заснемане на рецептите в youtube например? Видяхме вече че сте отличен екип. Ще ми бъде приятно на мен, както и на много други мами, които сме далече от нашите майки, за да ни покажат тънкостите в готвенето. Моите синчета си похапват здраво например шницели, направени по твоята рецепта, а иначе са доста капризни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А не, това с клипчетата няма как да стане у нас :) Обикновено се засичаме за кратко време, понякога съм я хващала да снима нещо, което държа, но ако трябва и клипче да прави :) или аз да и правя вече наистина ще ме прати на доктор :) Пък и аз готвя и снимам май в почивните дни, които пък на останалите са работни и не се засичаме. Моое би някога, когато остана много свободна :) и това ще направим.
      Благодаря ти!

      Изтриване
  10. Мият ли се продуктите в това предаване, като сте свидетели на процеса?Янина

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Мият се, разбира се.Яйцата, плодовете, зеленчуците. И ръцете- и преди предаването, и по време на предаването. Все пак и готвещите опитват от сготвеното, едав ли някой ще иска да яде картофите, или тиквичките с пръст по тях :)

      Изтриване
  11. Страхотни бяхте и много ви се радвах:))) Да ти е жива и здрава Жул! А най-любимата ми част беше, когато натиснеше бутона и изпишат майка в паника :))) Наистина имаш страхотна дъщеря, която явно много те обича за да отиде да я стресират пред екран :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали :) Не всеки би се подложил на такъв стрес заради майка си :)
      Ама девойката си беше предупредена, че ще има шаш и паника :) та го прие добре.
      Поздрави и на теб, Кро! Благодаря ти много!

      Изтриване
  12. Пепи,страхотни бяхте и ви гледах и под напрежение дали ще се вместите във времето,и дали ще спечелите!Честити две победи,напълно заслужени и браво и на двете!На Жул-за ентусиазма и решителността да се впусне в това приключение,а на теб-че си я научила на тънкостите в готвенето и че си успяла да я убедиш да участвате!Рибката ти е чудна,много ми харесва,както и пръчиците от картофки!Във ФБ май ми се е изгубил коментара,затова отново ще честитя РД на твоята майка с пожелание още много години напред да сте си заедно,живи и здрави!Прегръдки от мен и поздрави на младшата кулинарка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз тивидях коментара във ФБ, Роси, ама нали на няколко места публикувах :) та и аз се позагубих. Благодаря ти много, мила, за всички поздрави, прегръдки и пожелания! За мен по-голямото напрежение беше дали ще се вместим въввремето, не дали Жул ще се справи - имам си вяра в нея :) но слава богу справихме се.
      Поздрави на теб и хубава сряда да е :)

      Изтриване
  13. Пепи, с основание можеш да се гордееш с Жул и двете бяхте страхотни. Спомням си колко беше горда с първите и опити (в един друг сайт), но си е друго да ви види човек в действие. И на мен ми се ще да пуснеш видеа на твоите рецепти, много честичко си крадат тях. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако някой ден се видя със свободно време :) или се пенсионирам, ще направи, Ани :) А за Жул аз и сега си се гордея с нея, когато приготви нещо сама и ни изненада, но много рядко се случва :) Другите младежки проблеми и грижи са по-наложащи :) и по-приятни от това, да се върти из кухнята.
      Поздрави на теб :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...