15 ноември 2010 г.

Какво готвих :) вчера

Да побутна малко тази категория. Вчера не беше от дните на голямото готвене по обяснима причина - не приготвях багаж за младежа Стоев.

Карфиол готвен, печен, паниран не обичаме. Единствения начин, по който го хапваме, освен на туршия е Крем супа - пасиран, да не се вижда smile1 А я правя не повече от два-три пъти в годината, когато остане карфиол от приготвянето на зимнината. И този път побутвах половин глава в хладилника повече от седмица, затова и не го мислих много - супата бе решена, естествено със сирене.

Крем супа от карфиол със синьо сирене и бекон (и Дунавия добавих този път)


Милинки с готово тесто по идея на Валя


Фрикасе със заешко месо и гъби


и изключително вкусния Терин от полента със сирена, спанак и наденица , на който от седмица се канех.



Другата причина, поради която побутнах темата е наградата от Ина. Момичето, в блога на което освен вкусна храна можеш да се разходиш виртуално из чудни кътчета на планетата Земя :) Благодаря ти, Инче! flowerKiss

От своя страна трябва да я предам на 12 блога, които считам за достойни. Да, но тези, които харесвам са много повече от 12......... Затова ще избера 12, които мисля, че не са получили все още слънчевата награда.

Павлети, чийто блог е още млад, но се пълни с интересни предложения,
Милена, чиито торти могат да накарат човек да остане с отворена уста
Краси, още една магьосница със златни ръце :) и прекрасни торти
Таня, да побутна, която отново забрави да попълва блога си :)
още една Таня, чиито рецепти прелитат много бързо отсам океана :)
Светлана, с нейната вкусна българска кухня,
Илианка, която много обича да чувства тестото в ръцете си (не като мен, с готово от магазин :)
Женя, чийто блог също е нов, но се изпълва с вкусотии,
Мира, която обещава като си идва да донесе от онези вкусни макарони (или поне 1 мармот)
Зори, която вече неколкократно показва едни вкусни ястия с телешко месо (а не знае тук колко трудно се намират )
вкусния блог на Гери , от който наднича една вкусна шоколадова торта с черешки,
и един блог, в който всеки път надничам с любопитво - магнитите за хладилник на Милена

14 коментара:

  1. За пореден път благодаря (макар и с известно прекъсване) за чудесните и вкусни предложения. Благодаря и за блоговете, на които си дала наградката - аз не знаех някои от тях и с удоволствие ги "последвах"

    ОтговорИзтриване
  2. Пепчо, мерси за милите думи за моите торти и за хубавата награда! Много ме зарадва!
    А при теб дори и да надникна за малко ми прималява от глад :-) Този терин ще го сънувам, макар че и мръвките изглеждат уханно!

    Спорна седмица и усмивки :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Пепи, честита награда и благодаря ти :) Честно да ти кажа за месата - обожавам телешко, друго месо трудно може да ме съблазни :) И вярно е - не е лесно с намирането :)
    Прегръдка от мен и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Milena-Irshad, всички те са интересни, няма да съжаляваш, че си последвала :) Аз се радвам, чети харесват предложенията тук и там.
    Милена, Зори, благодаря,
    Хубава седмица и на вас!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Пепи, от всичко искам да опитам :))
    Теринът е много идеен. Аз по качамак не си падам особено, но пък моят все си поръчва такова в заведения (колкото и рядко да ходим по такива).
    Страшни гозби си приготвила. Даваш ми идея да направя едно фрикасе, че отдавна не съм правила, а супичката ми е готова - от топчета (купих си чопър, с който си меля месото на кайма, вместо да купувам от готовата и съм много доволна).
    Хубав и усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честито и браво, кога успяваш да приготвиш всички тези чудеса не мога да си обясня, но явно това е начина да оцелееш сред канибалите :)))

    Поздрави, Пепи!

    ОтговорИзтриване
  7. Ееееййй, ама си значи....
    да чувства тестото в ръцете си...
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  8. така е де, не съм ли права :)
    Благодаря, поздрави на теб, Ивке!
    Инче, ..... със здраве да ползваш чопъра, аз скоро си купих и ползвам основно за зеленчуци и пастети, за кайма имам голяма електрическа машина.
    Хубав и слънчев ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Е, не може без месце Пепчо и тва е.:)))
    Ние всички обаче май си имаме по някоя кулинарна лудост, един яде само торти, друг месо.:)))
    Пепчо, пу за мен супичката и малко от милинките, пу пу. Аааа, и малко теринче.:))

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря Пепчо! Аз чак днес видях. Благодаря ти за милите думички. Прибирам си наградката веднага и ще си я окича на стената :)

    ОтговорИзтриване
  11. Пепи, благодаря ти много за наградата!
    Теринът е разкошен, у нас всички много обичаме полента, но до сега само с масло и сирене съм я приготвяла, за наденицата не знам, но спанак задължително ще сложа другия път.

    ОтговорИзтриване
  12. Вероника, докато отговоря - сигурна съм - ще имаш нова торта. Правя бартер за каквото кажеш :)
    Таня, и сиренца сложи :)

    ОтговорИзтриване
  13. Пепи, благодаря много за избора на блога ми. Напоследък все по-малко време ми остава да пиша в него. Но на твоите публикации искрено се радвам.
    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. Пепи, благодаря ти много за наградата и вниманието! Мармот не знам дали ще мога да ти донеса, но поне макарони ще опитам ;).
    Сърдечни поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...