15 юли 2019 г.

Пастет от патладжани с крема сирене

       Макар и студено, лятото си е лято и вече имаме зеленчуци от градините, вместо от съседните южни съседки. А след доматите, патладжаните са ми следващият любим зеленчук и не мога да пропусна да предложа нова рецепта с тях - един бърз пастет, или разядка, съвсем в категорията "Да намажем по всяко време" . Пастетът естествено може да се приготви и през зимата, ако сте си прибрали изпечени патладжани във фризера. 

Продуктите са малко :) 
2 бр изпечени патладжани ( средни - всеки по ок 300г)
1 кутия крема сирене  (ок 200г)
3-4 лъжици олио 
3-4 скилидки чесън
сол на вкус

а приготвянето е лесно :) 
* Изпечените патладжани се намачкват фино (смлени в блендер стават като пихтия :blush: затова ги намачквам ) Малко по малко към тях се прибавя олиото. 
* Прибавят се пасираните скилидки чесън и сиренето. 
* Обърква се хубаво с лъжицата. 
* Накрая се посолява на вкус - зависи колко солено е било сиренето крема :)  За марките крема сирене харесвам (съвсем естествено) Филаделфия и след него това  на Лидъл  Споменавала съм едно друго на Лидъл, в правоъгълни кутии - качеството му е развалено, няма общо с предишния продукт. 

8 коментара:

  1. Прекрасен пастет Пепи.Пасирам патладжаните с вилица и става вкусен пастет с орехи , чесън и магданоз.А твоят тук е с крема - сирене.Лятна вкусна разядка.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щях да добавям ядки, но забравих. Йодът на орехите ми дразни географския език и ги избягвам, но и лешника забравих. А ядките биха били чудесно допълнение тук.
      Поздрави и на теб, Ели!

      Изтриване
  2. Много вкусна разядка, Пепчи. Тия кремчета за мазане на Лидл много хора ги харесват. Аз не помня дали съм пробвала от тях преди време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вземи от кръглите кутии , Даре и пробвай с тях. Крема сиренето в правоъгълните кутии го развалиха - прилича на топено сирене.

      Изтриване
  3. Прекрасна рецепта!! Трябваше да я правя цяла седмица за семейство и приятели, без нужните пособия,тъй като бяхме на почивка. Благодаря!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Я, това си е признание, че я харесват :)
      Да ви е сладко!

      Изтриване
  4. И тук си ме нацилила, по вкуса ми е това, не съм правила, но ще ми хареса.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...