2 август 2012 г.

Мусака с патладжани



 
От известно време се халосвам да гледам статистиката на блога, тъй като ми е интересно с какви ключови думи се попада в него.  Там обикновено винаги има такива, които ме усмихват, извън изразите, написани на маймуница (тук да се разбира дума от българския език, написана с латински букви, включително 4 и 6) За тези, които ги ползват: пеп-4о се пише с "4" и буква "о", не "0" :) тъй като пеп-4о не само не е на 40, но и ника съвсем не произлиза от това, че бях на 40, когато тийнейджърът тогава Николай ми направи първите регистрации тук и там на него. Не обичам дълги изречения; губя се някъде на втората запетайка, но в крайна сметка да довърша защо тръгнах от търсенето и ключовите думи:  тази сутрин показах готова и дегустирана вече Мусака с патладжани на Ели Драгомирова, която аз си знаех, че е вкусна от опит. И 2-3 часа по-късно  видях, че в блога има вече попаднали хора с търсене на точно  този израз:  Мусаката с патладжани на Ели ДрагомироваЕли, ако още веднъж те спомена, знаеш, че е с добро, ще идвам да пием от онова хубавото кафе, чакай ме!



Точните мерки съвсем не са задължителни ( ако може каймата  в повече да е :) ; китката магданоз бе "редуцирана" наполовина, но пък прибавих 4-5 скилидки счукани скилидки чесън в соса  и щипка риган. Олиото разпределих по малко при пърженето на патладжана - като за в 1 тава с манджа - общо около 50 мл., за да не плува накрая всичко  мазнина. В заливката ми няма прясно мляко, яйца и брашно на око, но това са неща, които всеки-готвещ-мусака-човек ги знае. А нарязаните отгоре домати бяха жълти, но такива имах под ръка за готвене.

Сгответе  си я, няма да съжалявате!  :)

14 коментара:

  1. Пепчо, пиши рецептите, не ни пращай насам-натам:):):). Шегувам се:). Радвам се, че ни препращаш, че откриваме други вкусни местенца! Мусаката ти е разкошна, но на масата липсва нещо... - аз:):):). Честно да ти кажа, голяма вкусотия е и ми се ще да приседна ако ще и в ъгълчето, там...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, Кате, ама верно като се огледах и забелязах липсата ти :)) С другарче определено ще да е по-вкусно. Ей го, Роси също идва, че не намира съмишленици, любители на патладжана у тях.
      Хубав край на седмицата да си имаш ти!

      Изтриване
  2. Алоооо,Моля да не се пререждате,първа съм си дала днес заявката и моля мястото ми да се пази,защото за таз мусака направо убивам :).
    Кате,шегувам се /и аз :) / ,обаче наистина би било добре да се посместим и двете покрай Пепи!
    Вече си изказах мнението тамън три пъти,но и четвъртия ще е само,за да си абсолютно сигурна,че много,ама много ми е легнала на сърце !
    Жалко,че ако направя у дома ще е само за мен,но ще си угодя на желанието,няма начин.
    Само че патладжаните ще са печени :) .
    Мога вече да си легна спокойно,има какво да сънувам :)
    Хубаво утре,мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има място, Роси :) масата е голяма, е се съберем.
      Патладжаните ги опечи на хартия, ти си знаеш как във фурната :)) Пак ще стане. Но да, непременно си угоди. Или пък изчакай гости, та да споделиш с тях.
      Надявам се хубави сънища си имала :)) поздрави от мен и хубави почивни дни!

      Изтриване
    2. А,ще си угодя и още как,Пепи,пък каквото не изям си го прибирам във фризера,екстра ми идва,когато пак ми се прииска порцийка.
      Сънищата бяха ли,не бяха ли даже не знам,защото цяла нощ с едното око спях,пък с едното ухо слушах как вие кучето на новите ни съседи при все затворена супурнайси-камерна дограма. :((
      Намерих и аз къде да се изплача,ужасна съм,нали?!
      Прегръдки!

      Изтриване
    3. явно и кучето свиква с новия дом :))) ама и ти нямаш никаква вина. Нещо като рекламация към хората с дограмата не ще ли може? :)))
      Дано по-скоро свикне поне животинката, та да спре нощем да лае.
      Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  3. Еми супер е тая мусака, какво да кажа. Ели не я познавам, но и мен можете да ме викнете на кафето :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Готово, Дани, идеята я имаме, остана организацията да осъществим :))

      Изтриване
  4. И аз се радвам, че вършиш и нашата работа и гледаш какво търсят хората;) така и ние намазваме да обогатим енциклопедиите си;)
    Много я обичам тази мусака , Пепчо;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мда, имаме сходни вкусове Марти, убеждавм се пак. Наистина е интересно да видиш статистиката понякога :) На доста интересни думи съм случвала.

      Изтриване
  5. Много сочна, много изкусителна. хайде вече след морето ще я правя:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Слънчево и спокойно море да изкараш ти! И хубаво да си починеш! А след морето - среща :))

      Изтриване
  6. Пу, и аз в кюпа! :-)
    Аа, неустоимо изглежда Пепи, мусаката ти - сочна и със страхотна снимка!
    И у дома не си падат много, много по патладжаните, та и аз като Роси трябва само за мен да си я готвя, освен ако не ме сместите на масата до вас ;) Хм, ако продължаваш така да ни мамиш, колкото и тя да е голяма, ще трябва на двора да излезем. Ама и аз как се натресох, преди и покана да получа, а? :))
    Весели почивни дни, Пепи от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре дошла си, Ирма! Дето трима - там и четирима :) Вземи си хубавото настроение и заповядай :))Щом не можете да си накарате мъжОВете да ядат патладжани :))) (все едно да накарам Стоев тиквички да яде) ще правим патладжанена софра.
      Весели и на теб почивни дни!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...