20 август 2015 г.

Сладкиш с крема сирене и плодове


Или сладкиша с крема сирене и сини сливи на Танита :flower:, който над 4 години девойките във всякакви кулинарни групи, форуми и блогове  правят и показват, а аз все отлагах, заради плодовете. 'Щото си имам един младеж, който обижда сладкишите с плодове на "хляб с компот" ;D. Явно съм била доста руса, за да отлагам заради него този сочен сладкиш. Първия път го правих със сини сливи, после с праскови, последния път с нектарини и явно може с всякакви плодове, но с киселите е по-хубав.  Рецептата е почти дословно спазена, благодаря ти, Таничка!  :flower:



Продукти: 
200г безсолно крема сирене (Лидълското е чудесно, ще напомня) 
3с.л пудра захар
1 яйце 

180г меко масло
3 яйца (до средни, не големи) 
3/4ч.ч кафява захар (ч.чаша е от 240мл) 
1 и 1/2ч.ч  брашно
1 ч.л. бакпулвер 
400 г почистени плодове, нарязани на дребни кубчета 



Приготвяне:
* Фурната се загрява на 180*. 
* Крема сиренето се разбива със захарта и яйцето до кремообразна смес (с вилицата го правя) 
* В друга купа се смесват захарта и маслото и разбъркват (с миксер вече) за 1-2 мин. 
* Едно по едно се прибавят и яйцата и сместа се разбива до гладкост. 
* Прибавя се брашното с бакпулвера и бърка, докато се усвоят от сместа. 
* Тава с размери ~ 20/30 см  се намаслява, или покрива с хартия за печене. 
* Половината от масленото тесто се разстила по дъното. 
* Върху него се слага на лъжици половината от сместа с крем сирене  ( не се размазва), а отгоре се нареждат половината от плодовете. 
* Върху тях  се поставя отново  на лъжици останалата маслена смес, после останалата смес от крем сирене и най отгоре останалите плодове. 
* Пече се в загрятата вече фурна за около 35-40 минути.





16 коментара:

  1. Мда,
    и аз имам едни мрънкащи по отношение на плодовите сладкиши, но този се хареса най-много на тях!
    Явно е магичен.

    ОтговорИзтриване
  2. Чуден е станал, Пепи! Щом е с крема сирене и у дома ще се хареса!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. направи го непременно, докато има хубави плодове на пазара. Зимата ще станат блукави и вносни, че и неосновано скъпи

      Изтриване
  3. Хах, значи не съм само аз с мрънкащ господин, който не иска да вижда плодови сладкиши, а само шоколадови... :) Но с този определено си мисля, че няма да има възражения. :) Изглежда чудесно, Пепи! Не съм го приготвяла, но много ми напомня на сладкиша на Дианка с крем-сирене и плодове.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защото е маслен и с хубава текстура, пък и с крема сиренето - още по -сочен. Опитай го, Гери, то все за нещо се намира да мърморят, но като опита - ще се спре :)
      Поздрави и на теб и хубави почивн и дни!

      Изтриване
  4. Друго си е да си брюнетка ;)
    И добре, че си го правиш, защото е чудесен :)
    Хубава вечер, Пеп!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Дани :) ама като не опитвах, нямаше как да зная :)
      Хубави почивни дни на теб!

      Изтриване
  5. Пепи, изглежда разкошно и с нектарини! Нали и аз си имам една капризка у нас дето не ядеше плодове в сладкишите, но пък аз не се съобразявам с нея и това лято взе че прояде, оня ден правих един пай с праскови и сливи, не го чака дори да изстине.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбрала е, че не се поддаваш на капризите и, нали :)
      Видях го пая с прасковите, страхотен е и той!
      Благодаря още веднъж, Таня :)

      Изтриване
  6. И аз съм правила един подобен на Дианка, но с череши и крема, този не съм, но изглежда апетитно!
    Дето викаше един общ наш любим приятел...."разбира му трабанта на Ники":)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно така :) Да направиш и този, докато има сини сливи, Веси :)

      Изтриване
  7. Аз пък обожавам хляб с компот и никак не бих го пренебрегнала;) Дреме ми какво мислят подрастващите у дома. След диета, това ще е първото ми удоволствие;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе като не го ядат останалите и на мен се пада голямото парче от сладкиш :) Затова уж гледам да е любим на поне 3-ма.

      Изтриване
  8. Знаеш,че тези сладкиши са ми от най-любимата група,Пепи,и разбира се гледката в момента ми радва окото и ме кара да искам парченце!Без съмнение рецептата заслужава похвали както за Танита,така и към теб!Много ми е драго,че вече имаш съмишленици за десерти извън шоколадовия спектър :) .Много сочен и ароматен е,чуден!Би ми се усладил с всякакви плодове.
    Прегръдка от мен и нека е една прекрасна ,макар и последна лятна седмица!И дано есента закъснее :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се радвам, Роси :)
      Знам, че ти харесваш плодовите сладкиши и имаш прекрасни рецепти с тях. Особено оня обърнатия :) Подобен, като млада булка правех често, но носихме на работа там. Някой ден ще взема да си угодя на себе си с него :)
      Прегръдка и за теб, другарче мило и хубави почивни дни!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...