10 октомври 2011 г.

Кюфтета от печени червени чушки



Ели Драгомирова  цяло лято се чуди дали ще станат Кюфтета от печени червени чушки,  вместо да се цапа да панира чушки на бюреци :))
Аз пък съвсем наготово ги приготвих по нейната рецепта и тъй като съм много доволна от резултата - споделям тук, да си имам, знае ли се, някой младеж в миг на.... вдъхновение може да реши да си направи :))
Чудесни са, особено с млечно-чеснов сос.  Не знам дали го има в нейната рецепта,  но  аз го правя така: равни части мляко и майонеза, сол, копър и чесън на вкус.
Може и  със бира drinks

Изключила съм  киселото мляко от рецептата на Ели, ето какво остана:

Продукти:
5-6 големи печени червени чушки
250 гр. натрошено сирене
2 яйца
2 скилидки чесън
3-4 с.л. галета
1 с.л. олио
1 равна ч.л. сода бикарбонат
магданоз
сол*  и черен пипер на вкус

Мазнина за пържене

Приготовяне:
* Чушките  се отцеждат мнооого добре  (на кухненска хартия или в  гевгир, цедка) и  нарязват на ситно .
* Прибавят се яйцата, натрошеното сирене, галетата със содата,  олиото,  ситно нарязания магданоз и пресованият чесън.  Подправя се  черен пипер на вкус, а * сол се прибавя, ако трябва. Количеството сол се определя от това колко е солено сиренето. Оставя се да престои сместа 20-30 мин.
* Във вряща мазнина - поне 1 см. в тиган; се изсипва със супена лъжица от сместа.
* Пържат се бързо от двете страни и изваждат на кухненска хартия да се отцедят.
* Готовите кюфтета от печени червени чушки се сервират с млечен-чеснов сос с копър.

22 коментара:

  1. Еее,добре,че ни ги представи и тук,Пепи,че ме помързяваше да ходя да търся рецептата им,така че и аз наготово си я открих тук и ще ги опитам непременно!И на двете ви са фантастични!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинално! Чудесно предложение - днес точно хванах съпругът ми да опече едно сериозно количество червени пиперки и ето това ще е Яденето!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления и за двете :)
    И да ги беше направила в петък, че да ги опитам!!!!
    Прегръдки и спокойна седмица, Пеп!

    ОтговорИзтриване
  4. А, тези и аз ги направих:) Много са сполучливи и вкусни:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Пепи, имам чувство, че от всичко можеш да направиш кюфтета:) Скоро гледах тези от боб, от грах и айде днес от чушки:) Чудни са станали!Траяна

    ОтговорИзтриване
  6. Много си го бива това предложение, остава да влезе в действие:-)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Траяна, очаквай скоро кюфтета от праз :) Ели е правила такива, има ги в темата и.

    Мъх, не очаквах, че ще ми харесат. Пробвай се :) Като за пръв път - може да наблегнеш на сиренето.

    Дани, има две бройки, дали да не ти ги запазя :)

    Даре, така си е :)

    Миленка, очаквам да кажеш дали са ви харесали :)

    Благодаря, Роси! Защо не убедиш госпожицата да пробвате :)

    Хубава вечер, дами!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудни :) случайно имам мнооого печени чушки, е те са замразени, де :) но ще свършат работа :)

    ОтговорИзтриване
  9. А, Зори, те и моите бяха печени във фризер. От онези разкъсаните, дето не ставаха за буркани. Вършат работа, разбира се!

    ОтговорИзтриване
  10. Уникални са кюфтетата, Пепи! И ти, и Ели сте големи майсторки, за вкусът съм 100% сигурна, че е превъзходен. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. ООООО, Пепиии, фантазия.
    Много, много благодаря, това гарантирано ще се опита и то още тези дни.
    Страхотна рецепта, абсолютно по мой вкус.

    ОтговорИзтриване
  12. Интересно предложение. Не ми беше идвало на ума да правя кюфтенца от чушки.
    Ще се възползвам и аз от идеята.
    Приятна и спокойна нощ,Пепи!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря, Евка, прегръдка и хубав да е денят ти на теб!

    Рони, радвам се, че ти допада това предложение :) ама нали е без месо :)

    Нинка, възползвай се, ще ти хареса :)

    ОтговорИзтриване
  14. Бравос, прати малко изпечени чушчици и насам, пък ако се излъжеш, може и от тези кюфтенца :))
    Страхотни са, Пепи!

    ОтговорИзтриване
  15. А, не, чела съм, че много обичаш да печеш чушки :)))
    Благодаря, Иночка!

    ОтговорИзтриване
  16. Пепи, тези кюфтета са чудни! Страшно ми допадна рецептата, аз си падам по червените чушки и ето как може вкусно да се рализират :-)

    Поздрави, Милена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Миленка, пък най-важното - няма го цапането от панирането :)

      Изтриване
  17. Много са вкусни!Снощи направих,но малко се разляха,станаха като палачинки,дали не беше рядка сместта?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отцеди ли хубаво чушките? Те са доста водни и ако не са добре отцедени, подводняват сместа.
      Трябва да им хванеш цаката за гъстотата - като виждаш, че се разливат - слагай още една лъжица галета.

      Изтриване
  18. Страхотна репецта! Много вкусно се получи, благодарности!

    ОтговорИзтриване
  19. Адмирации за прекрасното фото!
    Откакто открих тази рецепта е една от любимите у дома.
    Благодаря че ме подсети -има още няколко плика чушки във фризера.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, аз се сетих за нея ... ама Мише отвори буркан с печени чушки за салата и ще правя тези дни пак, няма начин :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...