1 ноември 2018 г.

Разядка с авокадо и синьо сирене

       Редовните читатели на блога знаят, че преди години авокадото беше пренебрегван плод у нас. Добре, че му дадох трети шанс и така се настани на масата, че почти винаги имам заредени бройки да омекват - най-често за салати. Много се радвам, че и останалите в къщи го  одобриха, защото е полезен плод. И тъй като в последните седмици у нас се изхранваме основно на салати и мезета, ще споделя тази  семпла и бърза разядка, приготвянето на която отнема минутка. Но пък е чудесна и бърза, засищаща закуска (на нас разядка не ни трябва принципно :girl_haha:, но нали държим на закуската,  с една такава спокойно работим до обяд. 

Пропорцията 
за 1 бр авокадо от ~ 250 г ми е 60-70 г синьо сирене и 1 лъжица сок от лимон. Ако не е за закуска :) и 1 пасирана скилидка чесън. 
Приготвянето се състои в следното :) 
Авокадото се разполовява и му се отстранява костилката. 
Месото се изважда с лъжица и се намачква, заедно със сиренето и лимоновия сок. 
И според  мен  на разядката трябва  задължително черен хляб, или поне филия препечен.

     
       Редовните читатели на блога знаят, че често споменавам децата си. Голямото дете ме въведе в дебрите на интернет, направи ми първите регистрации (това обяснява и профилното ми име); пак той беше виновен да се заигравам и украсявам храната му, тъй като бе невероятно злояд - за разлика от сега (приятелите ни знаят, че сме стигали до болница с него, заради отказа му да яде дори любимите хляб и сирене); пак заради него висях  в кулинарните форуми среднощ, докато го чакам да се прибере; пак заради него направих категорията "Учим се да готвим", когато стана студент и отказа да се храни в стола. Същият този младеж и неговата любима ни зарадваха миналата неделя  с най-прекрасното сватбено тържество. Надявам се този празник обяснява редките и леки :)  публикации в блога напоследък, но за мен той е на последно място след всичките ми деца :) Благодарна и щастлива съм, че запазиха и съхраниха българския обичай на новото семейство със сватбата! 

   


Преди и след гражданското :) 
  
снимката на новото сем. Стоеви е на фото Узунови

7 коментара:

  1. Да ти е честито Пепи и много да те радва новосъздаденото семейство.Наздраве и на добър час с разбирателство и любов ! А авокадото ползвам редовно, чудесна разядка със синьо сирене.
    Поздрави и усмивки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ели! Живи и здрави и все така щастливи да са ни младите :) Това си пожелавам само.
      Поздрави и на теб и хубави почивни дни!

      Изтриване
  2. Чудесно предложение!
    И чудесно младо семейство:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много да те радват младите! Много любов да цари около теб и да си здрава да гледаш внуци! Успех на младото семейство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз и младите благодарим, Кро!
      Пък на внуци колкото по-скоро - толкова по-добре :) ще съм по-млада баба.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...