25 февруари 2010 г.

Пилешко филе в бекон

Пилешко филе съм писала вече, че обичаме. Всякак приготвено.
Но когато има и сиренце или подобие още повече ни харесва.
Днес едни пробни филета с бекон, че да изненадам младежа утре вечер. На нас много ни харесаха, надявам се и на него.

Продукти:
пилешки филета
мариновани в: няколко лъж. твърд алкохол, куркума, майорана, чесън на прах, черен пипер и червен (* малко лют) за 12 часа. Начукани леко с чукче между два пласта свежо фолио или в торбичка, за да не цапа.

ленти бекон или пушени гърди
моцарела и кашкавал
домати /домати конфи

Приготвяне:
* Овкусените и мариновани филета се поставят на дъска (или равна повърхност)
* Върху всяко филе се нарежда тънки резени морацела, следва домат -само месестата част, ако са пресни домати, следват ленти кашкавал.
* Завиват се напречно с парчета бекон (ако трябва и помощ с клечка за зъби) и поставят на застлана с хартия за печене тава.
* Поставят се в загрята фурна на 250* на долна скара и пекат за 15-20 мин. (до зачервяване)

9 коментара:

  1. Отдавна не съм писала, нямах много време да видя какви вкусотии предлагаш. Но сега ми потекоха...лигите (извинявам се за израза).

    Само трябва да измисля с какъв пушен колбас да заменя бекона, несвински и със сигурност ще го направя.
    Аз доста време готвех вечер нещата, които през деня съм прочела в блога ти :-))

    Щях да ти пожелая хубав ден, но сега е 1 минута след полунощ. Така че спокоен сън :-)

    ОтговорИзтриване
  2. аз обаче го чета сутринта и благодаря :) Хубав ден и на теб!
    Има пуешка шунка на такива по-големи парчета, от които можеш да направиш ленти, но тя като качество не е хубава. Най-добре варено пушено пуешко - така поне се вижда, че е бяло месо.

    ОтговорИзтриване
  3. Ето това ще го направя скоро,харесва ми и съчетанието на подправки, и продуктите :)

    Хубав ден и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря :)
    Радвам се, че ти харесва идеята за така приготвено филе, ще чакам отзиви.
    Хубав ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ароматни подправки, Пепи!
    Ако има хубав бекон-прекрасна идея!
    Хубав уикенд :))

    ОтговорИзтриване
  6. може, Bla, но си ми далеч :)
    Мерси, Дани!
    Хубави почивни дни и на теб!

    ОтговорИзтриване
  7. Куркума-та много ме заинтригува, с пилешко не съм пробвала, но ще стане:)- следващия път,като готвя с него.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Диди, на нас ни хареса заради цвета, който придава, не толкова заради вкуса :)
    Хубава неделя на теб!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...