2 март 2010 г.

Пълнени пилешки филета със спанак, сирена и филе

За пилешкото филе отдавна съм казала - или добро, или нищо. Едва ли има друго месо, което толкова да обичат в къщи.
Тези са последната продукция, с повечко сирене - и като количество, и като видове. И спанак smile1




Маринатата за филетата е като на тези пилешки филета.

След това се отцеждат на кухненска хартия.
Спанака се бланшира - готов бланширан трябва за едно филе 1 с.л.
Смесва се със сирене - бяло саламурено.
Прави се отвор на филетата - колкото може по-дълбок. Намазва се обилно със сместа от сирене и спанак.
В него поставят тънки и дълги ленти кашкавал, варено пушено филе или шунка, парче топено сирене.
Краищата се "зашиват" с клечки за зъби или шишчета.
Готовите филета се овалват обилно в галета и пържат в загрята мазнина - не много, 2-3 мм. под капак, обръщайки се 1-2 пъти до зачервяване.

Подходящата за нас гарнитура е пресни зеленчуци smile1 нитратни разбира се, от къде други по това време.

4 коментара:

  1. Обичам и спанак, и пилешко, което означава,
    че обичам и такива комбинации!
    Поздрави, Пепи :))

    ОтговорИзтриване
  2. Жива и здрава и ти, Дани!
    Надявам се да ти хареса.
    Аз не очаквах от човечЕтата ми да да не го одобрят, че ядат спанак само на банички, но много им хареса :) Може би заради пилешкото е.
    Чакам отзиви и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Aaaa.. защеметяващо изглеждат! Чудни!

    Честит празник, Пепи!

    Поздрав и :-) от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Дими!
    Честит празник!
    и хубав, слънчев ден от мен!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...