6 август 2014 г.

Паниран кашкавал в кори за баница


Аз определено си нямам проблеми с разтичането на  панирания на кашкавал  при пържене,  но от доста време в интернет (при Петя Славчева видях за пръв път) се върти паниране на  кашкавала в кори за баница, като лесен и успешен метод да не се разтича.  Е, наканих се да го направя.  Наистина не се разтича   -  няма как, защото кашкавала е увит в кората. Този метод  е и по-чист и бърз  начин за паниране  от стандартния с потапянето му в яйца-галета-яйца.  А след панирането на кашкавала с останалите яйца и кори си спрятаме  една баница със  сирене ;D 



Паниран кашкавал в кори за баница 

Необходими за 4 порции са: 
~ 600-700г кашкавал 
4-5 яйца 
фини кори за баница 

олио за пържене поне 1 см дълбочина на олиото) 



Приготвяне: 

* Кашкавалът се нарязва на плочки, с дебелина по желание (~ 1,5 см).
* Корите са срязват на 4 (или на 8, зависи колко голямо е парчето кашкавал/сирене) . 
* Всяка плочка се увива в кора като пакетче. 


(ПП: тук по-белите парчета са сирене; виждат се. Тъй като то е по-мокро, още като го завих, корите се навлажниха и тези парчета се потапят в яйцата, без да се задържат в тях) 

* Яйцата се разбиват с щипка сол. 
* Приготвените пакетчета се потапят в разбитите яйце, задържат се 5-6 сек.  - да се напои обилно кората и се пържат в загрятата мазнина от двете страни до зачервяване. 
* Изваждат се на кухненска хартия да се отцедят от мазнината.

Това е :) Общо отнема около 30 мин., заедно с подготвянето и пърженето.
Следващия път задължително ще включа топено сирене и бяло саламурено сирене за паниране,  защото това последното  като се реже за паниране много лесно се начупва и трудно панира цяла плочка. 






47 коментара:

  1. Ей, Пепчо, май бях виждала някъде тази идея, но не съм я реализирала. като гледам твоето творение, взех много да съжалявам. Много добре изглеждат кашкавалчетата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Реализирай я, Мъхче :) Никой не позна, че са увити в кори за баница :)

      Изтриване
  2. Ох,мале,безумно апетитно и обзалагам се греховно вкусно е това нещо,Пепи!
    И със сигурност по-малко цапащо от топенето в яйца-галета-яйца.
    Това,което при теб ми хареса е,че не мажеш корите с масло и че даваш ценното уточнение добре да се напоят в яйцето,затова при теб в разрез няма сухи кори.Абе който си е майстор,веднага си личи!
    Великолепна рецепта за пореден път!
    Прегръдка от мен и пожелание за хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, кашкавалите са достатъчно мазни; пърженето само по себе си обещава мазнина :) за да мажа корите с масло. Никакъв смисъл няма. При завиването кората става 2-3 пласта някъде, затова е достатъчно да се задържи в яйцата. Напояват се добре.
      Благодаря ти, прегръдка и от мен, мила :)

      Изтриване
  3. За мен тази идея е нова -
    звучи лесна, гарантиращо вкусна и изглежда страхотно...
    Поздрави и много благодаря, Пепи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Диди, гарантирано е лесна. и по вкус не отстъпва.
      поздрави и хубав уикенд на теб!

      Изтриване
  4. Още една хубава идея, Пепи! Благодаря ти! Ще го опитам съвсем скоро :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам да споделиш, като го направиш, Снежи :)

      Изтриване
  5. И аз го гледах тези дни из фейса, но докато се наканя:))) Много ми харесва, Пепи и както казваш кашкавалът проблеми няма да създава, там ще си стои и няма да го гоним из тигана:). Чудесно направи, че го сподели, на много хора ще е от полза рецептата, а мен успя да вдъхновиш за кой ли път и утре с корите за баница ще си панирам кашкавал:). Прегръдки от мен и прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направи го, Кате :) не се чуди. Радвам се, че съм ти вдъхновение :))))))))) ако знаеш аз колко такива имам от вас :))
      прегръдки и от мен!

      Изтриване
  6. Това е просто чудесно, Пеп! Ама наистина много ми харесва, много!

    ОтговорИзтриване
  7. А, това вече е супер и ще се пробва!

    ОтговорИзтриване
  8. Бодвам си едно кашкавалче, така да го обичам Пеп, благодаря! :))))

    ОтговорИзтриване
  9. Гениално! Сигурна съм, че освен красиво е и много вкусно, Пепи! Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. определено е вкусен така, Еви :)Прегръдка и за теб!

      Изтриване
  10. Лесно и ефективно.
    Супер идея. Браво, Пепи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Ели, ама не е моя :) аз само я рекламирам :)))

      Изтриване
  11. Супер пробвах със сирене! Вкусотийка Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. аз още не съм се наканила за сиренето, но тази седмица му е ред :)
      Много се радвам, че си пробвала вече и ви е харесало :)

      Изтриване
  12. Рецептата изглежда лесна, а резултата сто на сто си заслужава. Но аз избягвам пърженето, за това, бих желала да попитам, има ли начин да се изпълни това ястие на фурна и, ако да, на какви градуси и горе долу за колко време се пече?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм пробвала, но предполагам, както нормалния паниран кашкавал на фурна и този ще стане.
      Фурната силно загрята, на мах градуси, с вентилатор , ако има. Панираш ги, слагаш на застлана с хартия зе печене или подмазана тава и печеш - нормално панирания кашкавала става за 10 мин.
      Потърси кашкавал на фурна-Щъркелово гнездо в гугъл, ще ти излезе един много вкусен кашкавал, който се прави във фурната.

      Изтриване
  13. Благодаря за идеята!Сам се чудя че не съм се досетил,досега съм го замразявал преди пържене

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ами ха де :) човек не се сеща всеки път сам. Понякога у трябва мааалко побут :)

      Изтриване
  14. изключително сполучлива рецепта Благодаря много и със саламуреното и топеното е много вкусно

    ОтговорИзтриване
  15. Отзивите за него са прекрасни, затова ще го пробвам!

    ОтговорИзтриване
  16. Панирания кашкавал сам по себе си е много вкусен,а с корите за баница ощо повече.Невероятна рецепта.Поздрави и успех.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. листа за баница е тъникъч и не се усеща, дори там, където са 3-4 ката вече от прегъването, се напоява в яйцата.
      Поздрави и на Вас!

      Изтриване
  17. Ей, Пепчи, как съм пропуснала това да го видя!!?? Прекрасна идейка, защото аз винаги имам проблем с разтичането - ще го пробвам още тази вечер и ще докладвам как аджаба съм се справила :) :) !!
    Прегръдчица, мила и хубави почивни дни!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще чакам да те видя в отчетната, Руми :) Моят отчет от снощи е с кашкавал, сирене и топено сирене - ей това пък почти винаги се разтича, освен ако не е замразено в камерата преди паниране.
      Прегръдка и за теб и хубави почивни дни!

      Изтриване
    2. Пепчи, стана страхотен и много, много лесно, а и домашните много го харесаха (правих го сигурно десетина пъти от както съм видяла рецептата)!! Благодаря!!
      Поздрави!!

      Изтриване
    3. Ей, много се радвам! Да ви е сладко, Руми!

      Изтриване
  18. Ще напазарувам продуктите и още днес ще нахраня моите канибали.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се вече да е сготвен и изяден :)
      Светли празници!

      Изтриване
  19. Спирам да гледам и чета! Ще ми стане лошо. На диета съм! Ще го прбвам...след диетата.

    ОтговорИзтриване
  20. поредната сполучлива рецепта,която изпробвахме тази вечер!Благодарим ти Пепчо!

    ОтговорИзтриване
  21. В къщи сме пробвали всички варианти с кори. Решихме че топенето им в яйца преди пържене можем да го спестим ,защото вкусът не се повлиява отрицателно,а и така ограничаваме излишните калории.

    ОтговорИзтриване
  22. Здравейте, рецептата е изпробвана и оценката е висока😉! Единствено не го изпържих, а изрекох на фурна. Стана превъзходен.

    ОтговорИзтриване
  23. Аз изпекох кашкавала,но го завих в 1 лист кора.Следващия път ще го завия в 2 листа защото малко се разтече.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като се пече се готви малко по-бавно и разтича, да. Нищо, слагайте в 2 кори.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...