20 декември 2012 г.

И да похапнем.........на гости






      Много обичам да каня гости в блога си, обаче когато стане дума аз да гостувам - изпадам в тих ужас.  Нищо не ми харесва; изведнъж ми секват идеите, които съм  набелязала да направя; ако пък нещо  ново приготвя – то не ми се струва добро, че да ида с него на гости.  Ами точно такъв е случая с поканата на Диди. Сигурно месец мина... откакто приех поканата да и гостувам в   "И да похапнем"   
      За мен е удоволствие да и бъда гост в блога и, който скоро навърши една годинка. Вече съм казвала, че когато чета новите публикации при нея, ме обзема едно спокойно чувство и усещане,  все едно съм си в къщи - уютно и вкусно ми е.  А и няколко пъти на ден идва  време да похапнем.
    
     Дидка, много се извинявам  за закъснението newsm51 . Като компенсация обаче ти гостувам с две рецепти - солена  и сладка, тъкмо е сезона на голямото предколедно сладкоправене.  
      
  Кюфтета от леща и прошуто


 


Локумки :) с аромат на мандарини




Рецептите ще намерите тук при Дианка, или в следващите публикации идните дни. 

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...