7 юни 2014 г.

Днес на гости ..... в Щъркелово гнездо



       Време ми е за гости и този път направо отиваме на рожден ден.
Изключително много се радвам, че съм поканена за първи гост в един от най-любимите ми блогове, който днес има и рожден ден  Щъркелово гнездо. Блогът на Илианка.
Едно от първите ми интернет-приятелства, което много скоро след  голяма форумска среща на  Гответес мен се превърна и в истинско приятелство, реално. Не само виртуално. А блогът и едва ли има нужда от представяне, защото е добре познат на мнозина от четящите тук и по-голям брат на моя. Ако е вярно, че блоговете приличали на собствениците си, това важи в пълна сила за блога на Ил – всичко в него е направено с много любов и желание, както тя прави всичко и аз самата неведнъж съм приготвяла рецепти от блога на Илианка. Като най-вкусен мога да спомена един джолан J Така че, ако нещо ви хареса от нейните рецепти – не се помайвате, а запрятайте ръкави.
       Обикновено когато получа покана да гостувам в блог все се оплаквам, че съм безидейна и зациклям. Но този път не :smile1:  веднага в полезрението ми влезе едно агнешко копитце и прясно приготвения изсушен  лук



И как на рожден ден без торта?! Идеята за торта „Павлова”, която от 7-8 години чакаше реализация дойде  в точния момент, а и в градината  вече има и прекрасни, ароматни и сочни ягоди.

      Скъпа Илианка, благодаря ти сърдечно за поканата! Благодаря за честа да бъда твой първи гост!  newsm51 newsm51
     




Рецептите може да намерите в "Щъркелово гнездо" днес, или в следващите дни тук :smile1:

10 коментара:

  1. Чудесно гостуване! Поздрави и за двете ви!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно е копитцето! Очичките ми останаха!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни рецепти, Пепи, чудесно гостуване и един чудесен повод!
    Заслужила си си тази чест да си пръв гост - най-искрени поздравления! И топли прегръдки за труда, уроците и хубавите рецепти, които откривам при теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Пепи, честито ти поредно гостуване, много хубаво сте хапнали с Илианка! Определено ми грабна очите трапезата ти... Ама тортата си печели първо място при мен. :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни сте и двете и Пепи и Ил, страхотен повод за гостуване, страхотен избор на меню, прелестна торта, чудно месце и още повече- прекрасна компания! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно гостуване!
    Прекрасно копитце и зашеметяваща Павлова!
    Като ми напомняш за едни белтъци във фризера и липсата
    на тази торта в мое изпълнение!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Мале това бутче плаче за гости направо :)
    Пепи ама много апетитно гостуване си направила да знаеш ... ти си знаеш де :)
    А тортата ти е една прелест!
    Поздрави с усмивка :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви, дами мили!
    Радвам се, че харесвате материалната част за гостито при Илианка :)
    Хубава и спорна нова седмица на всички ви да бъде!

    ОтговорИзтриване
  9. Ах,това копитце вече споделих точно къде бих го боднала с виличката,толкова е сочно и ароматно,мммм!Блазе й на Илианка,трапеза за пир е това,Пепи!Май за първи път гостуваш и с десерт? :) За който знаеш,че по същество ми е трудно да се изкажа,но пък визуално си го накиприла жестоко-много свежо аранжирана украса!Вярвам,че у дома сте се подсладили подобаващо!
    Прегръдка за теб и твоята домакина!И много успешна нова седмица с повече поводи за усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бодвай си, Роси :) да ти е сладко.
      прегръдка и за теб :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...