7 юли 2017 г.

Почивай в мир, Ели......

      Вчера почина една от най-големите ми приятелки и "съмишленички"  в хобито Ели Драгомирова - elidrag. Човек не само с голямо Ч, но с голяма душа, огромно сърце и винаги широка, закачлива усмивка. Намерихме се още на първата среща на живо на форума през 2007 година. При първия ми разговор с нея чух "Здравей, Пепи, аз съм Елидраг, почитател на телешки хапки с меден лук и кашкавал"..... снощи в 17ч. ми пожела приятно изкарване там, където отивам.......а малко по-късно Васко ми се обади......Често съм я споменавала в блога и много рецепти и хитринки съм научила от нея, само не успя да ме научи да ям магданоз. Не ни стигна времето. Както и не ни стигна за още куп неща, които бяхме планирали - да направим прясна паста у тях с новата и машина; да си разбием хайвер точно такъв, какъвто майка и го е правила.....да избягаме в Нова Зеландия......
      Днес се налагаше да правя някакви рула и потърсих корите за суши. Намерих - последната. Надявам се  това да е намеса на Оня горе, Ели, защото пакета ми беше подарък от теб.......Ти обожаваше суши. 
 

      Почивай в мир, Ели! Една звездичка повече в небето....Ще ми липсваш много, приятелко! 


Опелото на Ели ще бъде утре, на 8 юли, от 13ч. в църквата "Св. Георги Победоносец" на ул "Патр. Евтимий" в София..... 

17 коментара:

  1. Не се познавахме, но се знаехме от форума Гответе с мен, когато аз бях "млад кулинар", с голям хъс и черпех идеи от всички кулинари във форума.
    Почивай в мир, Ели! Светло да ти е на душата!

    ОтговорИзтриване
  2. Тя беше прекрасен човек...
    Без думи...
    Поклон...

    ОтговорИзтриване
  3. Мир и покой за душата ти, Ели!
    Лек и светъл да е пътят ти!
    Поклон.....

    ОтговорИзтриване
  4. Пепи,
    тъжна публикация, нека Господ въведе тази жена в Райските селения.Нека всички я запомним с прекрасните рецепти.
    Поклон !

    ОтговорИзтриване
  5. Не се познавахме, но харесвахме рецептите и и следвахме блога и. Последната - магданозени бисквитки - силно ни впечатли и имахме намерение да ги направим. Сега забелязахме даже, че по една ирония на съдбата, последният писан коментар е оставен от нас, а тя е намерила време и сили, отивайки си, да го пусне за публикуване...
    В такъв момент човек си припомня особено остро как изпълнен със суета е земният ни път и колко сме незначителни всички ние - свещички на вятъра... Много се натъжихме от тази вест, много...
    Дано ЕлиДраг сега пътува към по-добро място - по-тихо, по-спокойно, по-светло, там, където няма болка, мъка и тъга... Почивай в мир, ЕлиДраг!

    ОтговорИзтриване
  6. Така и не се запазнах с нея, но имаше нещо сродно между нас.
    Поклон!

    ОтговорИзтриване
  7. Така и не се запазнах с нея, но имаше нещо сродно между нас.
    Поклон!

    ОтговорИзтриване
  8. Вечна и памет!!

    ОтговорИзтриване
  9. Нека почива в мир, Пепи!
    Снощи, като ми се обади не можах да повярвам какво ми казваш...Последно и писах отговор -
    коментар предната вечер, който тя явно не успя да прочете, защото не е публикуван. А нейния беше, че е гледала в небето...сякаш се е била запътила натам...
    Приятно ми бе да общувам с ЕлиДраг, ще я запомня само с добро, с изключително младежкия и дух и чувство за хумор и самоирония, с усмивката и добротата и...
    Съболезнования на близките и!

    ОтговорИзтриване
  10. Вечна ѝ памет! Не я познавах лично, но винаги съм се възхищавала от рецептите ѝ във "Веселият готвач", от където я зная! Да почива в мир!
    Съболезнования на близките!

    ОтговорИзтриване
  11. Поклон, Ели! Ще те помня с любимите ми "Постни ванилови сладки" и няколко общи снимки!

    ОтговорИзтриване
  12. Жалко,прекрасен човек!За жалост не успяхме да се видим!

    ОтговорИзтриване
  13. Тъжно 😔 Нека почива в мир милата!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...