19 април 2010 г.

Пържоли под шуба

Едни любими пържоли от фурната. Заради богатото гарниране отгоре не са сухи, а сочни. В този случай тези, с поставения под кашкавала и така изпечен домат заминаха в кутия към младежа, а когато се сетих да им правя фотосесия, бяха останали другите, без домат - за девойчето. Нали всеки у нас яде различно.......
Втората снимка е точно по рецептата.

Продукти:
1,2-1,5 кг свински пържоли - 8-10бр. ако е филе и врат - още по-добре
6-7 кис.краставички
3-4 средни глави лук
200-250гр печурки
подправки за месо -моите са си кимион, черен пипер, майорана - от всичко по щипка
2 големи домата
около 300гр кашкавал
50-60мл соев сос
сол на вкус
50-60 мл бяло вино
50-60 мл вода
4-5 с.л.брашно
5-6 с.л. олио

Приготвяне:
* Пържолите не се начукват, не се мариноват предварително.
* Овалват се от двете страни в брашно и пържат за по минута от двете страни в загрятото олио.
* Изваждат и нареждат в тавата за печене, до тях се изсипват течностите, поръсват се с подправките и посоляват на вкус.
* Отгоре се нарежда нарязания на ситно лук , нарязаните на филии гъби.
* Завива се тавата с фолио и поставя във фурната за 1,5ч. - първо на мах, да заври, след това се намалява на 150*
* Изважда се, развива се фолиото и /трябва да са омекнали пържолите/ върху тях поставят ситно нарязаните краставици, по дебел резен домат и по дебело парче кашкавал.
* Връщат се във фурната за още 3-4 мин. /до запичането на кашкавала/

13 коментара:

  1. Много ми хареса, ще го направя. Просто знам, че е вкусно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, Пепи и твоята не е лесна с тези домашни капризи :)))

    Усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм си виновна, Инче, да съм ги спряла о*време.
    Ама какъвто бащата, такива и децата :))

    Нищо де, свиква се.
    Кате, чакам отзиви :)

    ОтговорИзтриване
  4. Душичко, благодаря ти, че ми припомни тази рецепта с прекрасен вкус. Правила съм такива, но съм забравила. А са чудесни!
    Моите бяха пилешки пържоли.

    И да ти кажа - хич не съм сигурна, че ние имаме вина за капризите в яденето на децата. Но е вярно, че се свиква, трудно, но се свиква...:-)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са, Пепи
    и вкуснииии:))
    Поздрави и слънчеви дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Ей така всеки път се успокоявам, че не само моите човеци са капризни :)
    Все се каня с пилешки пържоли да пробвам, но все нещо друго им се случва.....

    ОтговорИзтриване
  7. Този блог ми показва новите коментари едва след като пусна аз моя ;-)
    Благодаря, Дани! А на теб -лека нощ :)

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни са пържолите! По подобен начин правя пилешки, ще опитам и твоята рецепта, Пепи! Поздрави и пожелания за безброй усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  9. а аз явно трябва да пробвам пилешките щом и с тях са вкусни. Още повече тези дни трябва да прибера една пратка филе и бутчета.
    Благодаря, Ева, поздрави и усмивки и на теб!

    ОтговорИзтриване
  10. Пепи,освен многото и вкусни рецепти има още нещо ценно,което човек може да научи от теб.Начина,по който се грижиш за семейството и това,че се съобразяваш с предпочитанията им много ме впечатлява!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря, Диди!
    Съобразявам се аз... Понякога съжалявам.
    Но като дете бях длъжна да ям всичко, което се слагаше на масата (а не бях никак ящна) и се зарекох някой ден, когато имам деца, да не ги насилвам да ядат това, което не харесват.
    Глупаво и детско обещание, но го удържам.

    Хубава седмица на теб :)

    ОтговорИзтриване
  12. Направих ги и пак ще ги правя 666666 :)

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесно! Радвам се, че ще повториш, значи са ви харесали :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...