18 януари 2010 г.

Усмивката

Получих усмивка от Диана.
Чудесен подарък за един понеделник.
Продължавам инициативата, като я предавам на всички приятели



и  цитирам дословно поста на Мелиса  от невероятно свежия блог   Позитивното - храна за душата:
"Смехът е заразителен, "прихващаш" го като грипа. Когато срещна някой, който ми се усмихва, тутакси предавам усмивката по-нататък. Хиля си се открито и видя ли насреща, че хората ми се усмихват, вече знам, че съм забелязан. Така една едничка усмивка може да обиколи света и всеки да си вземе от нея като от несметно съкровище. Ако и ти сега се усмихваш, накарай и другите да го почувстват. Започни епидемия и "зарази" целия свят. Вземи тази усмивка и я изпрати на един приятел. "Един" ли казах?! Всеки има нужда от усмивка!!!"

Усмивка за вас, скъпи приятели!
Усмихнете се и вие!
Изпратете я на приятел...
на много приятели!

6 коментара:

  1. Благодаря! :)
    Радвам се да видя още "заразени с усмивка" :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пепи,
    радвам се,
    че си успяла
    да се "заразиш" със силата
    на една сърдечна усмивка.
    Желая ти още хиляди..., Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, Диди!

    Днес ми беше нужна :)

    ОтговорИзтриване
  4. Още хиляди усмивки ти пожелавам от сърце :)
    Успешна и усмихната седмица! :)

    П.П. Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  5. Усмихнах се....и то много пъти!Зарадва ме с тази усмивка!Благодаря ти!Усмихната седмица и не само!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...